IZVJEŠTAJ O RADU ZELENOG TELEFONA U DRUGOM ČETVEROMJESEČJU 2009. GODINE

Na Zeleni telefon Ekološkog društva Pan – Karlovac u drugom četveromjesečju 2009. godine zaprimili smo ukupno 24 poziva građana. U odnosu na prva četiri mjeseca (29 ukupno) broj poziva je nešto manji što je i razumljivo obzirom da se radi većim dijelom o ljetnim mjesecima i razdoblju godišnjih odmora.

U odnosu na isto razdoblje u 2008. godini broj poziva se povećao, što ukazuje da i dalje na godišnjoj razini vlada trend povećavanja za približno 17 %.

Trend povećanja poziva se tako i dalje nastavlja, što smatramo rezultatom sve veće želje građana da na bilo koji način aktivno sudjeluju u riješavnju problema u svojoj zajednici.

Analizirajući zaprimljene pozive utvrđeno je da se najveći broj poziva odnosi na kategoriju OTPAD (16 poziva). Ostali pozivi su u kategorijama VODE (2 poziva), ZRAK (2 poziva), RAZNO (2 poziva), dok su u kategorijama ZELENILO i BUKA zaprimljeni po jedan poziv za svaku od njih.

Prema tim podacima vidljivo je da na Zeleni telefon građani prijavljuju sve vrste problema s kojima se susreću, iako su i dalje najučestaliji pozivi vezani za neadekvatno odlaganje i zbrinjavanje otpada.

Daljnom analizom primjećeno da se na Zeleni telefon podjednako javljaju pripadnici oba spola (14 poziva žene i 10 muškarci), te da je i dalje veći dio poziva anonimne naravi (16 poziva), premda se i taj trend polako mijenja.

Istaknuli bi da su jednostavniji problemi uspiješno riješeni dok oni kompleksniji zahtjevaju u pojedinim situacijama nešto duže vremena za rješavanje.

Prema našim iskustvima u radu na Zelenom telefonu vrijeme riješavanja pojedinih slučajeva dugotrajna je, a sve to posljedica je sporosti i tromosti nadležnih službi.

Srdačan pozrav!

Voditelj Zelenog telefona
Denis Frančišković


Komentiraj