IZVJEŠTAJ O RADU ZELENOG TELEFONA U DRUGOM TROMJESEČJU 2011.

Na Zeleni telefon Ekološkog društva Pan – Karlovac u drugom tromjesečju 2011. godine zaprimili smo ukupno 21 poziv građana. U odnosu na prva tri mjeseca broj poziva je neznatno veći, dok u odnosu na isto razdoblje u 2010. godini broj poziva je veći za gotovo 30%. Ukupan broj poziva u prvih 6 mjeseci 2011. godine u odnosu na isto razdoblje 2010. godine povećan je za približno 20%, a iznosi 41.
Uspređujući rezultate s 2009. godinom kada je na Zeleni telefon zaprimljen najveći broj poziva povećanje iznosi 5%.
Analizirajući zaprimljene pozive utvrđeno je da se najveći broj poziva odnosi na kategoriju OTPAD (11 poziva ili 52,3%) čime je nastavljen trend prijašnjih godina kada su problemi s otpadom kod građana izazivali najviše pozornosti, premda se udio poziva u ostalim kategorijama također povećao. Ostali zaprimljeni pozivi su u kategorijama ZELENILO (4 poziva ili 19%), ZRAK (2 poziva ili 9,5%) i VODE (2 poziva ili 9,5%). Unutar kategorije ŽIVOTINJE i OSTALO zaprimljen je po jedan poziv.
Trend iz prvog tromjesečja kada je udio anonimnih poziva bio po prvi puta manji od neanonimnih se nije nastavio. U ovom razdoblju nastavljen je trend prijašnjih godina kada je broj anonimnih poziva (13) uvijek bio veći od neanonimnih (8).
Bez obzira na pozitivne pomake još uvijek se kod građana osjeća strah pri prijavi određenih problema.
Kao pozitivnu promjenu u ovom razdoblju smatramo povećani broj poziva pripadnika muškog spola. Do sada je redovito broj poziva žena bio veći od muškaraca.
Udio riješenih slučajeva na razini je od 50%. Produljenju vremena za rješavanje pojedinih problema uvelike pridonosi sporost i tromost određenih nadležnih službi.
Kao primjer loše prakse ponovno ističemo slučaj koji je prijavljen veterinarskoj inspekciji u mjesecu siječnju (12.01.2011.). Unatoč tome što je poslana požurnica u mjesecu ožujku u kojoj smo zahtijevali odgovor na našu prijavu i upozorili na kršenje zakona o pravu na pristup informacijama, odgovor do današnjeg dana nismo zaprimili.
Slijedom takvog (ne)postupanja uputili smo žalbu nadležnom ministarstvu u kojoj izražavamo nezadovoljstvo s radom veterinarske inspekcije u Karlovcu.
Ovim putem se također zahvaljujemo svim nadležnim službama i tijelima koji su svoje odgovore slali u zakonom predviđenom roku.


Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s